r o y a l n e v e r e v e r l a n d

HOME ABOUT STUFF LINKIES FOLLOW DASHBOARD

Nur Ardini. Panggil saya Dini. Saya terima request poster dan header. ;




;


© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Edit and owned by Ardini. Do tell me if I do not credit yours.
Random Post Untuk Bulan February
Saturday, February 22, 2014 | 0 peterpan(s)

Wazzup yo
  Lol K, jawab salam ya, terlebih dahulu. K, Saya, Nur Ardini, officially bersekolah di Sekolah Menengah Agama Persekutuan Kajang. Hah. Gah gitu namanya. Tapi, sebaliknya?? Lol.. takde la.. okay je. Saya sedih sebenarnya. Termasuk ni, dah dua kali tukar sekolah. Tapi, apa saya boleh buat? terima je la.. sebab, kadang kadang, kita asyik tengok kebaikan di sini, tapi kat sana? Kita tak tahu.. 
  Firstly, saya dah officially moved on. New life. New friends. Yang lama lama tu tolak tepi. Alhamdulillah saya dah dapat lupakan si Dia yang saya anggap sebagai kawan sekarang. Kawan-kawan yang lama tu, in sha allah saya dapat ingat sampai bila bila. Rindu pada korang, takkan pernah hilang. Banyak memori kita bersama... (eceh ayatnya gitu...) Ramai yang dah berubah perangai nya.. saya harap korang berubah ke jalan yang baik in sha allah. 
  Secondly, seperti yang saya katakan tadi, dah dua kali saya pindah sekolah. Memang bukan sesuatu yang mengejutkan tapi saya agak stress asyik bertukar sekolah sahaja. Asalnya saya bersekolah di SMKBTHO2. Ramai kawan kawan lama~ Seronok sekolah situ <3.  Pastu pindah gi SMKAKL pulak~ Lagi best!! Budak budak kat situ semuanya gila-gila. Rindu kat diorang. Sayang diorang sangat sangat. Lagi lagi dormate saya yang bernama Iman~~ And finally, di sini yang berdiri (eceh) LOL. Saya bersekolah di SMAPK last last. Kena pindah atas dasar, dekat dengan rumah. Kesian mak saya nak hantar kakak saya di KISAS lagi, saya di SMKAKL lagi, jadi, dengan itu, berpindahlah saya ke SMAPK. Sedih jugak pada awalnya, tapi, terima jelah. Saya redha. 
  Kadang-kadang, yang kita rasa tak best tula yang terbaik untuk kita. In sha allah pilihan yang saya buat ni betul. Di mana mana pun saya berada, saya akan buat yang terbaik untuk akedemik dan kokurikulum saya. 
  Btw, Kpop tetap kpop. Kemana- mana sekolah agama saya berada, kpop tetap di hati. Saya bukanlah memuja muja sangat pun, hanya minat sekadar minat je.. AHA. Tak kemaruk pun. Bencilah PBS ni, banyak band kena buat. /sighs/ sabar je la. Anggap ia satu ujian bukan bebanan. In sha allah, Allah akan permudahkan urusan saya dalam perjalanan kehidupan saya.
   Memang ini sajalah yang terlintas dalam fikiran saya pasal topik yang saya nak update hari ni. Lastly, jangan tinggal solat, tutup aurat, baca al-quran, beribadah lah selalu ya. Ingat, Allah sentiasa melihat. 
Bai, assalamualaikum.