r o y a l n e v e r e v e r l a n d

HOME ABOUT STUFF LINKIES FOLLOW DASHBOARD

Nur Ardini. Panggil saya Dini. Saya terima request poster dan header. ;




;


© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Edit and owned by Ardini. Do tell me if I do not credit yours.
Monday, 21 January 2013
Monday, January 21, 2013 | 0 peterpan(s)

Wazzup Yo ( '_^ )
Bosan kot hari ni. Huh, yelah, manakan tidaknya, hari yang berlalu semua sama sahaja. Yelah, nak buat apa kan? 

Kalau korang tengok tajuk yang gila membosankan tu, nampak benar dah tak ada idea tu kan? Hoho. Okay, mulai hari ini, sila panggil saya Hyun. Saya takkan panggil diri saya dengan nama Hyun, korang panggil Hyun lah. 

Sebab, saya ini tak popular mana pun, yang nak diapanggil diri sendiri dengan nama sendiri. Hoho. Yelah, tengah tengok TV sekarang ni..Tengah tengok cerita motivasi. Yelah, baru best. Tapi teruk sikit lah.. Sebab ada unsur ehm ehm ni.. Hoho!

Saya ni, tengah berada di rumah, pada waktu malam.. Saya rasa agak sedih jugaklah sebab rakan-rakan saya (bloggers) semua cantik-cantik.. Tak berani pulak saya nak letak gambar sendiri.. nanti orang kata tak lawa! PUIH!

Esok ada seni.. Cikgu Dahniar.. Best tau beliau ajar! Best gila!

Entry saya hari ni pendek je.. oh, ada yang tanya, navigation tuto, freebies anf tips tu eh? Ok-ok, saya tak ikut template, saya buat sendiri tu.. Nanti kalau ada masa lapang, saya buat tuto pasal benda tu pulak ye.. Saya ni dalam bab-bab koding-koding ni, tak lah pandai mana macam kawan-kawan saya tu.. 
Oh, dah jangan lupa, setiap kali korang buat segmen ke, join ke, taglah, boleh saya join sekali, ada beberapa orang yang tag saya, tapi, maaf, saya tak berminat.. Tetapi, tolong lah tag ya.. Kalau saya rajin, 20 orang tag, 20 segmen saya join! 

Lagi satu, kalau blog saya berat, tolong bagi tahu tau! Nanti saya akan perbaiki, ya! Gomawosimnida..

Dengan itu, berakhirlah entry saya di sini..

Salam Benci,