r o y a l n e v e r e v e r l a n d

HOME ABOUT STUFF LINKIES FOLLOW DASHBOARD

Nur Ardini. Panggil saya Dini. Saya terima request poster dan header. ;




;


© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Edit and owned by Ardini. Do tell me if I do not credit yours.
Surat? Kau pikir aku takut sangat ke? PART 2 : REVENGE OF THE ARDINI....XD
Sunday, May 20, 2012 | 3 peterpan(s)



Cewah..tajuk kemain lagi..tak ke hebat tu? ;D

Smbungannye...yelar..kalo nak sambang entry lepas kan dah panjang sangat pulak...so, jom sambung!
cewah! cam drama pula..

Revenge Of The Ardini 

Balik dari sekolah agama tu..dini terus ambik kertas, ambik surat die balik, and balas,

To: Budak Gedik
From : Budak pandai : Ardini..

Aku tahula..ko tiru amal peksa math kan? Cheh! Kau kate aku pandai eh dalam surat tu?? Oh..terima kasih..Taulah ko tu kelas tak pandaikan..ko yang cakap camtuh, bukan aku...i'ts not my fault..

Sebenarnye..panjang lagi.. tapi saye ni malas..DINI PEMALAS..fuh..tak heranla kalo korang ejek dini camtu..

Hari Khamis tu..dini suruh kawan dini bagi surat tu kat Miss Super Gedik. Bile dia bace membulat mata die! Woah..hebat benar ayat-ayat dini tu..

(Kepada Rakan-rakan SKBTHO2,Kalo terbace entry ni..mahu tahu lebih lamjut?? boleh tanye ye..Ardini,5 matahari.

Nantikan entry seterusnya..entry ni tak panjang pon..